Livrare în 4-6 zile lucrătoare

100% Garanția banilor înapoi

Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 149 RON

Contactează-ne la: 312295205

Blog

Slăbire ușoară prin mers

Hei! te-ai întrebat vreodată cum să te pregătești pentru vară ? Iarna se apropie de sfârșit și încă nu ți-ai adunat puterile pentru antrenamente intense (alergare, sală) sau poate că sălile din jurul tău sunt prea scumpe și preferi să cheltui acești bani pe altceva ...

Avem soluția simplă, perfectă și complet gratuită ! Mersul pe jos :) verifică mai jos ...  

Deși mersul a devenit foarte popular în rândul persoanelor care doresc să slăbească, mulți oameni încă nu știu că mersul poate fi mult mai eficient decât alergatul dacă vrei să dai jos din kilograme.

Mersul poate fi cu adevărat un exercițiu? 

Da, desigur! Mersul este considerat o activitate mică până la moderată - totul depinde de cât de mult ești dispusă să încerci. Acest tip de exerciții este de fapt ideal pentru topirea grăsimii, deoarece corpul uman folosește un procent mai mare de grăsime, dacă nu este supraalimentat.  

Este un exercițiu simplu și nu se suprasolicită pe articulații, așa că îl poți face aproape în fiecare zi, fără a irosi timpul, nu veți avea inflamații musculare puternice, iar efectul va fi același !

Dacă parcurgi 10.000 de pași pe zi, vei dizolva aproximativ 3.500 kcal pe săptămână, ceea ce echivalează cu 0,2 kilograme de grăsime. Ceea ce înseamnă că mergând singur poți pierde aproape jumătate de kilogram de grăsime în 2 săptămâni, ceea ce este pur și simplu perfect!

10.000 trepte / zi = - 3.500 kcal / săptămână = - ½ kg / 2 săptămâni 

Cât reprezintă 10.000 de pași de fapt?

10.000 de pași înseamnă aproximativ 1 oră de mers, dar, desigur, depinde de ritmul tău, de cât de repede mergi, pe ce suprafață și cât de deluroase etc.

Desigur, nimeni nu va număra fiecare pas pe care îl face, dar mulțumim pentru tehnologia de aziDacă vrei să știi câți pași ai făcut și dacă ai nevoie să intensifici mișcarea, aceste lucruri te pot ajuta.

Cel mai bun mod de a măsura pașii zilei: 

  • Pedometru / contor de trepte
  • Un smartphone
  • Un ceas inteligent
  • Urmărirea activităților

Mersul pentru fitness și mersul pentru tonifiere

Când vine vorba de mers pe jos, este mai bine să combini mersul pentru a crește starea de fitness și pentru a crește rezistența. Ce înseamnă exact acest lucru?

În cazul fitness-ului, ne concentrăm pe plimbări lungi (să spunem mersul în parc, de-a lungul coastei), în cazul rezistenței, mersul cât mai rapid și terenul mai solicitant (să zicem mersul în zone deluroase sau muntoase).  

Pe scurt, cel mai bine este să combinați mersul rapid cu plimbările lungi.

Mersul rapid:  o scurtă plimbare, dar într-un ritm care îți accelerează ritmul cardiac într-o măsură încât nu poți vorbi în timpul activității.

Mersul lent: plimbări lungi și relaxante, de intensitate scăzută.

Cum să începi?

Ei bine, depinde de tine. Îți sugerăm să fac un test simplu ... încearcî să faci 10.000 de pași o dată.

10.000 dintr-o bucată?

Dacă nu poți face 10.000 de pași simultan (chiar și atunci când mergi cu adevărat încet), concentrează-te pe fitness și crește încet numărul de pași în fiecare zi. Dacă genunchii și mușchii încep să doară, poți sări peste antrenament 1 zi pe săptămână. Când ajungi la 10.000, treci la următoarea fază.  

10.000 este perfect pentru tine 

Dacă cei 10.000 de pași nu reprezintă o problemă, fă-ți un obicei și începe să mergi în fiecare zi10 minute încet, 5 minute cât de repede poți și termină într-un ritm moderat. Când mergi fitness, adăugă acele intervale de accelerare la fiecare 10 minute.

10.000 este floare la ureche pentru tine

Dacă acești 10.000 de pași sună ridicol, chiar și cu intervale de 5 minute, nu ezită să începi la 15.000 de pași pe zi.

Concentrează-te mai întâi pe fitness și apoi când îți atingi obiectivul, introdu încet intervale de forță: 5 minute de mers rapid la fiecare 10 minute. Dacă aceasta nu este o problemă, încearcă să mărești intervalul.


 
 

Cum să dublezi procesul de pierdere în greutate 

Dacă obiectivul tău este să ajungi la cea mai bună formă până în vara, trebuie să iei foarte în serios antrenamentul de mers pe jos. Dar cel mai bine, acest lucru va deveni în cele din urmă o parte indispensabilă a vieții tale. Și atunci nu numai că vei arăta ca un TOP model, ci te vei simți de asemenea excelent, mai sănătoașă și plină de energie.

Iată câteva sfaturi despre cum să profiți la maxim de mers și cum să începi: 

  1. Începe ziua plimbându-te: Exercițiul pe stomacul gol este cea mai bună metodă pentru topirea grăsimilor. 60-90 minute de mers chiar dimineața devreme este cel mai bun lucru de făcut dacă vrei să scapi rapid de excesul de greutate.
  2. Când nu ai timp, mergi cât de repede poți : Acest lucru îți va crește puterea și va arde mult mai multe calorii decât cu plimbările lungi.
  3. Grăbește un pic pasul aproape de alergat: chiar dacă este doar în 5 sau 10 minute, te va încuraja să arzi mai multe calorii în timpul antrenamentului. 
  4. Plimbare în pantă:  mersul pe pantî crește puterea altor mușchi, spre deosebire de mersul pe linie dreaptă. Dacă practici acest lucru în mod regulat, te va ajuta să îți modelezi posteriorul ;) 
  5. Combină plimbările cu o viață activă: când vine vorba de pierderea în greutate, fiecare activitate este foarte importantă. Desigur, a merge la sală sau a face exerciții fizice acasă este o alegere excelentă, dar chiar și curățarea casei sau urcarea scărilor în loc să mergi cu liftul, plimbarea cu un prieten în loc de cafea sau să stai la televizor sunt un plus minunat pentru activitățile tale zilnice. 
  6. Bucură-te: mersul nu înseamnă doar antrenament. Datorită mișcării sale confortabile și repetitive, este un tip de meditație și este excelent pentru eliminarea stresului. Și dacă îți reduci nivelul de stres, te va ajuta să scapi de burtica cea mare chiar mai devreme și să previi acumularea de grăsime în zona abdomenului.  
  7. Consumă arzătorul de grăsimi înainte de a merge la plimbare:  Fat Burner Drink conține  L-carnitină, care funcționează cel mai bine pentru activitățile lente sau moderate. Îți ajută corpul să consume mai multă grăsime în timp ce o folosești pentru energie. Ce altceva îți mai poți dori!?

Cu ajutorul Fat Burner Drink, vei avea mai multă energie, vei putea merge mai repede și mai mult și în același timp se va dubla topirea grăsimiiCea mai bună combinație pe care ți-o poți dori!


Înapoi la blog