Contactează-ne la: 312295205

Blog

Mișcarea de 30 minute

Masele ard de trei ori mai multă energie in timpul odihnei decât tesuturile grase. Acest lucru înseamnă că vei arde mai multă energie chiar și atunci când stai în fața televizorului, atâta timp cât îți întărești mușchii prin exerciții fizice.

30 de minute de mers pe jos intens pe zi:

  • Crește serotonina și dopamina, doi hormoni responsabili pentru senzația de fericire și starea de bine.
  • Îmbunătățește abilitățile mentale și crește puterea gândirii creative.
  • Arde excesul de grăsime, deoarece este un antrenament intensiv, care utilizează energia din rezervele de grăsime.
  • Reduce semnificativ riscul bolilor precum diabetul și bolile cardiovasculare.
  • Îmbunățește circulația și reduce riscul de vene varicoase.
  • Îmbunătățește digestia: prin întărirea mușchilor de bază, întărește și mușchii gastro-intestinali.
  • Îmbunătățește starea fizică și crește nivelul de energie, sporind astfel calitatea vieții.
  • Stimulează metabolismul și mărește arderea caloriilor.

 

Cum să începem?

Ca orice exemplu, consistența este esențială. Plimbarea este instrumentul perfect pentru a crea un obicei al activității fizice perfecte pentru un începător.

 

De ce să mergem pe jos?

Deoarece nu este un exercițiu intens și este ceva firesc pentru oameni, este mai ușor să te obișnuiești. Nu avem sentimente neplăcute pe care le avem de obicei atunci când învățăm o nouă îndemânare sau obișnuință. Acestea sunt sentimentele care sunt adesea motivul pentru care mulți oameni renunță înainte ca ei să poată începe să se bucure de roadele muncii lor.

 

Nu trebuie să învățăm nimic nou, ne concentrăm pur și simplu asupra lipirii în plan, în mod consecvent.

 

Cum să rămânem consecvente?

Plimbă-te în același timp al zilei, în fiecare zi, înainte de micul dejun, după serviciu, la ora 7 după-amiaza etc.

Reglează programul de mișcare după programul tău. Gândiți-vă la ce oră este bine pentru tine, luând în considerare stilul tău de viață și alte obligații pe care le poți avea.

Setează mementouri și urmează planul.

Continuă cu exercițiul, indiferent de ce se întâmplă. Chiar dacă ești într-o stare proastă sau obosită, faceți-o oricum. Te vei simți mult mai bine după aceea. În plus, îți vei da seama că ai reușit să treci prin ea, în loc să te lași să leneviești, ceea ce va crește încrederea în tine. Vei fi gata pentru provocări și mai mari! :)

Și pierderea în greutate? Este suficient doar mersul pe jos?

Dacă faci o plimbare de 30 de minute în fiecare zi și urmezi o dietă sănătoasă cu un deficit caloric (adică arzi mai multe calorii decât mănânci), vei pierde în greutate și îți vei îmbunătăți vitalitatea corpului pe termen lung.

 

În orice caz, efectele de mers pe jos pot fi înmulțite cu 5 dacă, împreună cu mersul pe jos și mâncarea bună, utilizezi arzătorul natural de grăsimi, cum ar fi noul nostru și îmbunătățit Fat Burner Drink - verifică reducerea pe care ți-am pregătit-o. : )

← Înapoi la blog