Contactează-ne la: 312295205

Blog

Legătura dintre odihnă și arderea grăsimilor

Îți dorești să ajungi la o anumită siluetă. Ții diete, mănânci normal și faci și mișcare, dar totuși nu slăbești.

Este momentul să cunoaștem noțiunea de odihnă.

S-a dovedit că aerobicul efectuat în mod regulat îți poate îmbunătăți starea generelaă. Mișcarea îmbunătățește starea, somnul și reduce stresul și anxietatea.     

Când vei vedea primele rezultate vei vrea să faci mai multe antrenamente. Știm, înțelegem.  Dar este foarte important ca tu să înțelegi că ignorând regulile poți avea un efect invers. 

Corpul tău poate intra în panică daca îl suprasoliciți. Trebuie să înțelegi că corpurile nostre văd în diete de slăbire și exerciții un stres fizic. Măsura potrivită te va ajuta să-ți transformi corpul într-o mașină de ardere a grăsimilor. Dar prea mult … poate încetini metabolismul.  

Nu te lăsa obsedată de planul de exerciții. Lasă-ți timp. Înainte să-ți dai seama, va face minuni pentru tine. Pur și simplu nu exagera. Dacă vrei neapărat să faci mișcare în ziua ta de relaxare, fă o plimbare de 10 minute sau o oră. Niciodată nu poate fi prea mult mers.

Și cum să menținem arderea caloriilor?

Să arzi grăsimea cât mai repede trebuie să faci un efort. Chiar dacă în repaos consumăm cele mai multe calorii, consumul de calorii contează. 

Pentru a arde grăsimea pe cât posibil:

1. Optimizează-ți arderea grăsimilor în faza de repaos.

Pentru a arde grăsimea cât mai mult în faza de repaos – în special în timpul somnului – trebuie să-ți controlezi pofta de mâncare de seară. Având în vedere că corpul tău va folosi mai mult grăsimea pe perioada nopții, nu mânca prea mulți carbohidrați înainte.  

De aceea un somon pe grătar cu brocoli fiert și niște semințe de dovleac vor fi o cină nemaipomenită dacă vrei să slăbești.

Dacă ai probleme cu controlul poftei de mâncare seara, Night Burner Drink va fi aliatul tău în dietă.

 2. Accelerează-ți arderea caloriilor pe perioada mișcării active

Pentru a-ți accelera arderea caloriilor în timpul mișcării, trebuie să-ți pui sângele în mișcare. Este critic să-ți mărești ritmul inimii până în situția în care nu mai poți vorbi, dacă ești în grabă.

Este foarte important ca înainte de sală sau exerciții să iei un arzător de grăsime, respectiv FatBurner. Da, conține cafeină, dar vei avea mai multă energie și L-carnitină care îți va ajuta corpul să ia energie din grăsimi.

 Profită de oferta de 55 lei pentru ambele produse. Ofertă LIMITATĂ!

Înapoi la blog