Bună, Iarnă! Adio, Kilograme!

Vremea rece nu ar trebui să te împiedice să faci exerciții în aer liber- dimpotrivă, ar trebui  te încurajeze să petreci mai mult timp făcând mișcare în aerul curat al iernii! Citește mai departe pentru a afla cum vremea rece te poate ajuta să arzi grăsimile mai repede.


"Grăsime" bună

Oamenii (și alte mamifere) au două tipuri de grăsime - grăsime albă (țesut adipos alb) și grăsime brună (țesut adipos maro). Grăsimea care se acumulează în jurul taliei și coapselor este de tip alb, în ​​timp ce grăsimea maro se acumulează în principal în jurul gâtului și claviculei (la adulți). Uneori este numită grăsime „bună” – și este bună pentru că arde caloriile, nu le stochează.

Grăsimea brună joacă un rol important în reglarea temperaturii corpului și principala sa funcție este de a genera căldură prin arderea caloriilor.

Exerciții de iarnă

Dacă îți dai seama de acest lucru, corpul tău ar putea arde singur mai multe calorii după activarea grăsimii brune pe vreme mai rece. Nu trebuie să fie ger; un studiu sugerează că 2 ore de expunere la vremea rece de afară pot fi suficiente pentru a activa grăsimea brună. Și când activați grăsimea brună, aceasta poate rămâne activă câteva ore.

Un alt studiu a constatat că atunci când celulele adipoase brune erau active, voluntarii au ars 250 de calorii în plus **, o creștere de 1,8 ori a ratei de ardere a caloriilor. Și mai mult, alte studii au arătat că exercițiile pe vreme rece pot transforma și grăsimea albă **, în special grăsimea de pe burtă și coapse, în grăsime brună care arde calorii.

Fă cunoștință Booty Tone!

Pentru a te ajuta să arzi mai multe calorii și pentru a ajuta celulele adipoase rămase să stocheze mai puțină grăsime,  am creat un produs special - Booty Tone. Este o capsulă inovatoare pentru pierderea în greutate, care combină un extract patentat din suc de portocale roșie, extract patentat de ceai verde cu cofeinăcapsaicina din cayenne și vitamina B6. Cu ajutorul acestei formule magice, grupul nostru de testare a ars mai multe calorii și a pierdut centimetri din jurul coapselor.

Încercă să o combini cu exercițiile de iarnă și vei fi uimită de rezultate!

Precauții

Deși s-ar putea să te concentrezi pe activarea grăsimii brune la frig, nu uita să ai grijă și de căldura corpului tău - acoperă-ți nasul pentru a-ți oferi (suficientă) căldură și nu uita să-ți protejezi capul, mâinile și picioarele. Nu uita să faci încălzire înainte de începerea antrenamentului de iarnă - mușchii reci sunt expuși unui risc mai mare deîntindere și accidentare. Pentru antrenamentul în aer liber, alege o suprafață sigură și folosește pantofii cu aderență bună pentru a evita alunecarea și căderea.

Vine iarna - dar acum ai motive să o aștepți cu nerăbdare!

**Surse:

  1. Cohen, Paul și Bruce M Spiegelman. „Grăsime maro și bej: părți moleculare ale unei mașini termogenice”. Diabet vol. 64,7 (2015): 2346-51. doi: 10.2337 / db15-0318
  2. Ouellet, Véronique și colab. „Metabolismul oxidativ al țesutului adipos maro contribuie la consumul de energie în timpul expunerii acute la frig la oameni.” Journal of Clinical Investigation, voi. 122, nr. 2, 2012, pp. 545–552., Https://doi.org/10.1172/jci60433.
  3. Kern, Philip A., et al. „Efectele temperaturii și anotimpurilor asupra țesutului adipos alb subcutanat la oameni: dovezi pentru inducerea genelor termogenice.” Jurnalul de Endocrinologie Clinică și Metabolism, voi. 99, nr. 12, 2014, https://doi.org/10.1210/jc.2014-2440

Produse pentru tine

ARDEREA GRĂSIMII
-50%
Preț special 89,90  RON Preț obișnuit 178,90  RON
Vezi produsul