Contactează-ne la: 312295205

Blog

DIETA CU OUĂ

Ce a fost primul, oul sau găinăPentru noi, nu contează - este important ca, cu ajutorul unuia sau celuilalt, să putem pierde rapid excesul de greutateÎntr-o săptămână poți observa rapid o slăbire.Dietă cu ouă este o dietă pe termen scurt, care nu va afecta sistemul imunitar. De ce am ales ouăle?

Un studiu recent efectuat la Universitatea din Louisiana, a confirmat că un mic dejun de ouă contribuie la pierderea în greutate, acest lucru se datorează faptului că un ou oferă un sentiment mai mare de țietate și un aport ridicat de proteine, motiv pentru care stomacul nostru nu cere în continuare mâncare. Este o dietă care poate dura până la 7-8 zile din cauza consumului de proteine care ar putea afecta rinichii și ficatul.

Este o dietă indicată numai pentru cei care trebuie să piardă foarte puține kilograme și se bucură de o sănătate excelentă, dar nu garantează rezultate de durată. Este o dietă foarte restrictivă, hiperproteică, cu conținut scăzut de grăsimi și carbohidrați. Este una dintre acele diete denumite "cetogenă“, adică să se asigure pierderea de lichid și excesul de greutate, deoarece fiind slabă de carbohidrați organismul este obligat să recurgă la rezervele de zahăr în ficat, deci nu este recomandat pentru cei care suferă de probleme hepatice și / sau renale.

Dar din ce constă dieta din ou? Oul este alimentul de bază, bogat în proteine, astfel încât să poți mânca de la 4 la 6 pe zi, timp de maxim 7 zile. Această dietă implică un consum zilnic de aproximativ 800 de calorii și reguli de bază:

  • Nu continuadecât pentru o perioadă de 7 zile
  • Nu înlocui alimentele interzise
  • Nu bea alcool
  • Nu adăuga alte alimente
  • Nu mânca nimic între mese
  • Bea cel puțin două litri de apă pe zi
  • Cafeaua, ceaiul din plante (fără zahăr) sunt permise
  • Nu consuma pâine și paște făinoase
  • Utilizează îndulcitorul în loc de zahăr

Iată meniul săptămânal:


luni
Mic dejun: 2 ouă fierte, 2 portocale, 1 ceașca de lapte
Prânz: 170 de grame de carne de pui gătită (fără piele), 1 ceașcă de iaurt
Cină: 1 ou fiert, 140 de grame de carne de pui fiartă (fără piele), 1 portocală

marţi
Mic dejun: 2 ouă fierte, suc proaspăt de 1 lămâie
Prânz: 140 de grame de pește la grătar, 1 grapefruit
Cină: 3 ouă fierte tari

miercuri
Mic dejun: 2 ouă fierte, 1 cană de apă caldă și suc de lămâie
Prânz: 170 de grame de carne de vită fiartă, 1 grapefruit
Cină: 3 ouă fierte tari

joi
Mic dejun: 3 ouă cu ceapă și pătrunjel
Prânz: 140 de grame de pui prăjit cu salată
Cină: 1 ou fiert, 1 portocaliu

vineri
Mic dejun: 2 ouă fierte tari, 2 morcovi
Prânz: 2 morcovi, 1 ceașcă de suc proaspăt de portocale
Cină: 85 de grame de pește fiert, 1 ou fiert

sâmbătă
Mic dejun: 140 de grame de iaurt, 1 cană de portocală proaspătă și suc de lămâie
Prânz: 2 ouă fierte, 1 grepfrut
Cină: 1 ceașcă de apă

duminică
Mic dejun: ouă fierte 2, 1 grapefruit
Prânz: 170 de grame de carne de vită, 1 grapefruit
Cină: 1 ceașcă de apă

Înapoi la blog