Contactează-ne la: 312295205

Blog

CUM SĂ MÂNCĂM DE PAȘTI

În curând vei avea în față toate deliciile sărbătorilor pascaleTe poți abține? Nici noi..

Dar hai  învățăm cum  mâncăm fără  punem prea multe kilograme pe șolduri și burtă.

“Indiferent de alimentele preferate, e bine  cel puțin două treimi din alimentele care se regăsesc în farfuria noastră  fie reprezentate de legume și verdețuri, care prin bogăția lor in fibre, facilitează digestia îmbunătățesc tranzitul intestinal și atenuează parțial aciditatea indusă de alimentele tradiționale”, explică specialistul Cristina Mirică.

Oul

Are un conținut caloric mic, are vitamine și elemente nutritive. Este bine  mănânci maxim 2 ouă pe zi.

Carnea de miel

Sursă de fier, potasiu și vitamine: B1, B2, B6, B9, Biotină, B5, B12. În plusconține colină, o vitamina hidrosolubilă care intervine în degradarea acizilor grași, deosebit de importantă pentru un metabolism sănătos.

Consumă cu măsură.

Garnitură trebuie  fie reprezentată de legume, astfel încât digestia  fie ușoară.

Drobul

O felie de 50 g de drob poate reprezenta un aperitiv cu conținut caloric redus (aproximativ 100 de calorii). Iar dacă are în compoziție mult pătrunjelmărar sau ceapă verde, poate constitui un fel de mâncare ușor de digerat.

Cozonacul

Este o bombă caloricădatorită compoziției cu ouă, lapte, înăzahărnuca.

Este bine  fie consumată o felie (care are cam 30-40 g) în prima parte a zilei (la micul dejun, cu o cană de ceai sau în loc de gustarea de dimineață), șiîn nici un caz după bogată masă de Paștecând stomacul este deja plin cu alimente indigeste (ouăcarne, drob, brânză). Combinarea celorlalte feluri cu cozonacul poate determina balonare.

Pasca

Asemănătoare cozonacului.

Vinul

Niciodată pe stomacul gol și nu mai mult de 2 pahare.

 

Si in momentul cand stii ca ai nevoie de un detox...Vei stii la cine sa apelezi:

Înapoi la blog