Contactează-ne la: 312295205

Blog

Abdomen plat în 20 de zile: 8 pași simpli

Să ai un abdomen plat este visul tuturor, mai ales că suntem în plină vară. Dar cum să-l obținem? Ce dietă trebuie să urmezi pentru a pierde în greutate și pentru a obșine abdomen plat? Care sunt cele mai potrivite sporturi? Acestea sunt întrebările pe care toate fetele și le pun și există un răspuns pentru fiecare dintre ele. De aceea, am pregătit o serie de sfaturi despre cum să obții un abdomen plat, fără a exagera și fără a recurge la soluții drastice, care sunt adesea ineficiente.

 

Pentru a slăbi în 20 de zile, trebuie să combini o serie de factori care pot deveni o strategie câștigătoare pentru a elimina excesul de kilograme și pentru a desumfla zona abdominală. Vei avea nevoie de puțină determinare, dar rezultatele vor veni cu siguranță!

1. BEA, BEA, BEA ȘI MAI BEA ÎNCA O DATĂ

Apa este prietena ta cea mai bună: hidratează pielea și o face să strălucească, te curăță de toxine și te face să te simți mai energică; este cea mai bună armă împotriva celulitei și, ca și când nu ar fi de ajuns, este foarte utilă pentru desumflarea abdomenului! Ar fi ideal să bei cel puțin 2 litri de apă pe zi.

2. CE SĂ NU BEI

Trebuie neapărat să eviti băuturile carbogazoase, zaharoase și alcoolice: acestea sunt dușmanii adevărați ai abdomenului plat! Dacă într-adevăr nu vrei să bei apă, îți poți face un ceai din plante. În zilele fierbinți de vară îți poți pregăti ceaiuri cu gheață!

3. CE SĂ NU MĂNÂNCI

În mod normal, evită alimentele grase și prăjite și toate alimentele fermentate (pâine, pizza). Chiar și printre legume există unele de evitat. Deci, ce să mănânci? Fibre, acesta este cuvântul magic pentru abdomnul plat. Încearcă să introduci alimente bogate în fibre în dieta ta, care, combinate cu multă apă, îți vor purifica corpul.

4. ALARMA ȘI MICUL DEJUN

Poate suna ciudat, dar una dintre cele mai bune modalități de a avea un abdomen plat este să mănânci un mic dejun bun. Micul dejun ideal? Plin de nutrienți, pe bază de cereale integrale, ceai verde, iaurt alb și miere. De asemenea, este esențial să se mănânci după o oră după ce te trezești. Acest lucru îți va ajuta organismul să mențină nivelurile stabile de insulină, ceea ce va permite metabolismului să funcționeze la un nivel mai ridicat și îți va oferi un sentiment mai mare de sațietate.

5. MĂNÂNCĂ LENT

Digestia incorectă poate determina balonare. Mestecația joacă un rol fundamental nu numai în stimularea sațietății, ci și în promovarea proceselor digestive. Prin mestecare cu atenție de cel puțin zece ori, vei avea un sentiment mai puternic de sațietate și te vei simți mai puțin balonată. Învață să mănânci mai lent!

6. ATENȚIE LA STRES

Fii calmă și liniștită mai ales dacă visezi la un abdomen plat. De ce? Conform unor studii, stresul facilitează acumularea de grăsimi pe abdomen. Dar cum să lupți împotriva sa? Nimic nu este mai bun decât o mică activitate fizică, care îți va permite să descarci tensiunile negative acumulate în timpul zilei.

7. MIȘCĂ-TE!

Dacă petreci fiecare după-amiază așezată pe canapea, este inutil să visezi la un abdomen plat. Dacă dorești un abdomen perfect, trebuie să continui să te mișți. Dacă nu ai timp să faci sport, poți profita de orice ocazie de a merge (mergi pe jos la lucru, urcă scările pe jos, evită ascensorul ...). Plimbarea este una dintre cele mai bune modalități de a avea un abdomen plat.

8. ALT SECRET …

Program pentru 20 zile Pachetul S.O.S. de Sărbători! Un pachet cu produse de TOP pentru a obține rezultate uimitoare fără efectul yo-yo. Acesta este campionul absolut în lupta împotriva kilogramelor suplimentare. Produsele din programul S.O.S. au ajutat deja peste 50.000 de persoane să piardă în greutate și să obțină un abdomen plat.

 

BENEFICIILE din pachetul Bikini Body:

  • Ajută la reducerea greutății corporale
  • Reduce foamea emoțională și dorința de a mânca
  • Ajută la reducerea grăsimii în jurul taliei și împiedică formarea acesteia
  • Accelerează eliminarea apei și a toxinelor care împiedică scăderea în greutate
  • Accelează cu 27% mai repede eliminarea apei și toxinelor din corp 
  • Cu 16% mai multă grăsime arsă în timpul antrenamentului
  • Reduce în mod semnificativ balonarea într-un timp scurt
  • Elimină celulita și te ajută să pierzi în greutate
  • Chiar dacă slăbești, nivelul de energie nu se schimbă
Înapoi la blog