Contactează-ne la: 312295205

Blog

7 trucuri geniale pentru a arde grăsimile MAI RAPID

Cum se spune la revedere la kilogramele in plus?

Iată câteva trucuri pentru a arde grăsimile mai repede.

Apa

Nu uitați să bei apă. Ia mereu cu tine o sticlă de apă! Recomandarea generală este să bei 2.5 litri apă (jumătate de litru este asimilat de la alte alimente). Apa va ajuta sa elimini toate toxinele din organism și de a-ţi mențineo  temperatură corespunzătoare corpului.

 

Carbohidraţii

Carbohidraţii furnizează energie pentru corpul nostru pentru a efectua toate activitățile zilnice și susținerea funcțiilor biologice. Acestea sunt împărțite pe baza structurii lor chimice. Pentru a arde grăsimi trebuie să alegem carbohidraţi complecşi, deoarece acestea ajută la controlul nivelului de glucoză, colesterol și trigliceride din sânge. Ele sunt, de asemenea, utile pentru pierderea în greutate, deoarece acestea au proprietatea de a crește sentimentul de sațietate. Carbohidrații recomandaţi sunt: fructe, paste, orez și pâine grâu integral.

 

Gantere

Metabolismul rapid inseamna ca se ard mai multe calorii si vei slăbi mai uşor. Un antrenament bun este cea mai bună soluţie pentru a accelera metabolismul. Dacă introduci gantere în rutina ta zilnică de exerciții relaxarea va fi mai eficientă și îţi va ajuta metabolismul sa ramana rapid chiar ore după antrenament.

 

Proteine

Proteinele sunt esențiale pentru menținerea masei musculare, stimularea metabolismului pentru a „arde“ şi a avea un tonus bun, atât fizic cât și mental, pentru a te simţi mai eficientă. Le găsim în ouă, pește, carne de pui, quinoa ...

 

Grăsimi

Mănâncă grăsimi pentru a arde grăsimile mai repede. Pare ciudat, dar este adevărat. Nu toate grăsimile sunt rele, există de asemenea, grăsimi bune, cum ar fi cele găsite în somon, avocado, nuci, migdale etc. Aceste alimente sunt bogate in substanţe nutritive şi sporeşte saţietatea pe tot parcursul zilei.

Cardio

Știm că pentru a pierde in greutate, avem nevoie de asemenea exercițiu. Corpurile noastre sunt făcute pentru mișcare și ne răsplătește de fiecare dată când am pus în mișcare un pic mai mult inima noastră. Persoanele cu un metabolism normal sau lent ar trebui să facă 40-60 de minute de antrenament cardio de cinci ori pe săptămână. Acest tip de formare îţi va permite să intri într-o rutină mai intensă, să nu îţi stresezi corpul de la început. O altă opțiune este HIIT (High Intensity Interval Training). Exerciţiile la intensitate mare este o metodă avansată de a practica cardio cu scopul de a arde de grăsimile rapid: te antrenezi la intensitate mare în serie la intervale de timp între exercițiu și odihnă. Un exemplu poate fi constituit de două minute de mers, urmat de o cursa sprint de 30 de secunde; se repetă timp de 20 de minute, până la sfârșit.

 

Detox

Dacă doreşti să-ţi detoxifiezi corpul cu alimente sănătoase îţi recomdăm să mănânci: castraveţi, ardei, morcov, spanac și salată. Dar, dacă vrei să faci o curățare reală în corpul tău trebuie să adăugi în meniul tău ceaiuri de detoxifiere şi suplimente alimentare. Programul Ultra Slim poate fi super ajutorul tău în procesul de slăbire, pentru o mai bună digestie, pentru o bună stare și un abdomen plat.

Noul Ultra Slim -40%
Noul Ultra Slim

Cel mai simplu și mai delicios mod de a ajunge la corpul viselor!

99,00 RON

167,00 RON

← Înapoi la blog