Contactează-ne la: 312295205

Blog

6 ALIMENTE CU CARE ÎȚI ȚII FOAMEA SUB CONTROL

Ți s-a întâmplat pentru a unsprezecea oară, când ai decis în cele din urmă să îți schimbi obiceiurile alimentare,dart te-ai întors pe vechiul drum pentru că îți era foame? Dietele "Do-it-yourself" deseori nu aduc rezultate bune. Motivul este alegerea greșită a alimentelor - nu trebuie să mănânci doar puțin, ci trebuie să alegi cu atenție alimentele care dau un sentiment lung de sațietate. Noi îți propunem 6 alimente de acest gen.

1. Ouăle

Începe ziua cu un mic dejun minunat; 2 ouă. Studiile recente au arătat că persoanele care au inclus 2 ouă în micul dejun au fost mai mult timp sătuli și au mâncat mai puțin pe parcursul zilei decât cei care au luat micul dejun cu carbohidrați simpli. Propunerea noastră? 2 ouă fierte, prăjite sau amestecate cu o felie de pâine integrală și o roșie tăiată în bucăți mici și stropită cu ulei de măsline extra virgin.

 

2. Avocado

Deja doar jumătate din avocado va crește sentimentul de sațietate și va scădea foametea în următoarele 5 ore! Propunem o salată cu salată verde, rucolla, jumătate de avocado, rosii si o felie de brânză tăiată în bucăți mici. Este o masă care este bună atât pentru cină cât și pentru prânz, la birou.

 

3. Chili

Poate că acest fapt te va surprinde. Ardeiul iute nu este foarte bun doar pentru accelerarea metabolismului, dar conține și capsaicină care te ajută să îți controlezi apetitul. Studiile au arătat că oamenii care au luat un ardei iute pe zi, au acumulat mai puține calorii pe parcursul zilei, au ales alimente cu conținut scăzut de grăsimi și s-au simțit mai mult timp sătuli decât cei care nu au consumat ardei iute. Cum se utilizează? Ei bine, aici limita este doar imaginația ta. Adaug-o în condimente pentru paste, supe, carne ... Singurul sfat pe care ți-l dăm este să începi treptat cu cantități mici, dacă nu l-ai folosit până acum.

 

4. Fulgi de ovăz

Este o mâncare simplă, dar bună. Un castron de fulgi de ovăz integral cu lapte la micul dejun va crește senzația de sațietate care va dura mult timp. Pentru a evita monotonia, adaugă la fulgii de ovăz, fructe de sezon, fructe de pădure, arahide sau semințe, bogate în grăsimi și proteine sănătoase.

 

5. Ciocolata neagră

Studiile recente au arătat că ciocolata neagră, cu procente de cacao peste 70%, sporește sentimentul de sațietate și scade dorința de dulciuri timp de 5 ore după consumare. Mai mult, ciocolata neagră scade senzația de foame în general și contribuie astfel la un aport caloric mai mic. Bineînțeles,  nici cu ciocolata nu trebuie să exagerezi - îți recomandăm câteva bucăți din când în când, pentru a satisface acea poftă de “ceva dulce”.

 

6. Skinny Me Tea

Amestecul selectat de ierburi și fructe, cu ingrediente active ajută la arderea mai rapidă a grăsimilor. Unul dintre principalele ingrediente este ceaiul Pu-erh, care este similar cu arzătorii de grăsime. Feniculul elimină senzația de foame și mărește digestia grăsimii din alimente. Ceaiul accelerează metabolismul: cu o digestie mai bună, corpul tău poate arde mai multă grăsime! Brusturele și feniculul au un impact pozitiv asupra metabolismului. Lucerna și coacăzul negru îți detoxifică corpul și elimină toți invadatorii.

Descoperă aici ceaiul >>

← Înapoi la blog