Contactează-ne la: 312295205

Blog

11 reguli de alimentație pentru a-ți revitaliza metabolismul toată ziua

Probabil că nu ai nevoie de oameni de știință pentru a-ți spune că metabolismul tău încetinește odată cu vârsta. Femeia obișnuită ia 1 ½ kilograme pe an în timpul vieții sale adulte - suficient pentru a lua 40 de kilograme în plus până la 50 de ani, dacă nu luptă cu hormonii, pierderea mușchilor și stresul care conspiră să încetinească arderea grăsimilor.

Dar creșterea în greutate poate fi evitată prin consumul de alimente care accelerează metabolismul, somn, astfel vei avea mai multă energie, te vei simți mai în formă și vei observa că hainele tale vor fi mai largi în doar 2 săptămâni.

Iată cum ajungi la acest rezultat:

1.MĂNÂNCĂ SUFICIENT

Trebuie să tai calorii pentru a pierde în greutate. Iar scăderea mare oferă un dublu impuls metabolismului tău. Când mănânci mai puțin decât ai nevoie pentru funcția biologică de bază (aproximativ 1200 de calorii pentru majoritatea femeilor), corpul tău aruncă frânele asupra metabolismului. De asemenea, începe să descompună țesuturi musculare prețioase pentru arderea caloriilor pentru energie. "Mănâncă destul, astfel încât să nu-ți fie foame - o jumătate de gustare cu 150 de calorii și jumătatea de după-amiază între trei mese (aproximativ 430 de calorii fiecare) va menține metabolismul tăios".


2. REVIZUIREA DE DIMINEAȚĂ


Micul dejun începe metabolismul și menține energia ridicată toată ziua. Nu este întâmplător faptul că femeile care renunță la această masă sunt de 4,5 ori mai susceptibile de a fi obeze. Dacă nu ai timp, ia un iaurt. Sau încearcă fulgi de ovăz făcuți cu lapte fără grăsime și acoperit cu nuci pentru o creștere a proteinelor esențiale.


3. CONSUMĂ CAFEA SAU CEAI


Cofeina este un stimulent al sistemului nervos central, astfel încât metabolismul tău va fi revigorat cu 5 până la 8% - în jurul valorii de 98 până la 174 de calorii pe zi. O ceașcă de ceai poate crește metabolismul cu 12%, potrivit unui studiu japonez. Cercetătorii consideră că catechinele antioxidante din ceai oferă stimularea.

 

4. DOBOARĂ GRĂSIMEA CU FIBRĂ

Cercetările arată că unele fibre pot revigora arderea grăsimilor cu până la 30%. Studiile constată că femeile care mănâncă alimente cu cele mai multe fibre câștigă cea mai mică greutate în timp. Țintește pentru aproximativ 25 g pe zi - cantitatea în aproximativ trei porții fiecare de fructe și legume.

5. CUMPĂRĂ STICLA

Cercetătorii germani au descoperit că consumarea a 6 căni de apă rece pe zi poate ridica metabolismul odihnitor cu aproximativ 50 de calorii zilnic - suficient pentru a scăpa de 5 kilograme într-un an. Creșterea poate veni din munca necesară pentru încălzirea apei până la temperatura corpului.

 

6. MĂNÂNCĂ MAI MULTE PRODUSE ORGANICE

Pesticidele pot declanșa creșterea în greutate. Alege întotdeauna organice când cumpărați piersici, mere, ardei grași, țelină, nectarine, căpșuni, cireșe, salată, struguri și pere; versiunile neecologice tind să aibă cele mai mari niveluri de pesticide.


7. ÎNTOTDEAUNA INCLUDE PROTEINELE

Corpul tău are nevoie de proteine pentru a menține mușchii. Adaugă o porție, cum ar fi 100 g de carne slabă, 2 linguri de nuci sau 70 g de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, la fiecare masă și gustare. Cercetările arată că proteinele pot arde calorii post-calorice cu până la 35%.

8. CONSUMĂ ALIMENTE CU CONȚINUT MARE DE FIER


Este esențial pentru transportul oxigenului, necesar mușchilor tăi pentru a arde grăsimea. Până la menopauză, femeile pierd din fier în fiecare lună prin menstruație. Cele mai bune surse de fier sunt: peștele, carnea slabă, fasolea, cerealele fortificate și spanacul.


9. IA MAI MULTĂ VITAMINA D


Această vitamină este esențială pentru conservarea țesutului muscular care revigorează metabolismul. Obține 90% din valoarea zilnică recomandată (400 UI) într-o porție de somon de 200 g. Alte surse bune: ton, creveți, tofu, lapte fortificat, cereale și ouă.


10. EVITĂ AL DOILEA COCKTAIL


Când ai o băutură, arzi mai puține grăsimi și mai lent decât de obicei, deoarece alcoolul este utilizat ca și combustibil. Echivalentul a aproximativ două martini poate reduce capacitatea de ardere a grăsimilor corpului cu până la 73%.

 

11. BEA LAPTE


"Există unele dovezi că deficitul de calciu, care este comun în multe femei, poate încetini metabolismul", spune Lakatos. Cercetările arată că consumul de calciu prin alimentele lactate, cum ar fi laptele fără grăsimi și iaurtul cu conținut scăzut de grăsimi, poate, de asemenea, să reducă absorbția de grăsime din alte alimente.

← Înapoi la blog