Contactează-ne la: 312295205

Blog

10 alimente benefice pentru o imunitate puternică

Vin temperaturi scăzute. Iar tu, o ființă fragilă la diferențele de temperaturi de când pleci la școală, birou și până te întorci mai pe seară, riști să prinzi o răceală dacă nu ai grijă de tine.

Dar cum scopul nostru este să îți oferim sfaturi în a trăi cât mai simplu și sănătos posibil, ți-am pregătit un top al alimentelor necesare pentru organismul tău.

Supa de pui

Cea mai potrivită supă atunci când te simți slăbită și nu ai poftă de mâncare. O supă nutrivită, combinată cu legume va deveni aportul tău în starea de bine. Lichidele sunt cele mai indicate în răceli sau pur și simplu când vrei să te hidratezi.

Usturoiul

Usturoil românesc conține Vitamina C, B1, B6, Calciu, Potasiu, Cupru, Magneziu și Seleniu. Detoxifică corpul de metale grele și protejează ficatul. Dar cum nu vrem să stăm mereu singure pe bancheta din autobuz sau  să fim izolați la birou îți propunem o alternativă pentru detoxifiere, o sursa mai blandă cu cei din jur și care nu emană mirosuri puternice => ceaiurile DailyKick și SleepTight

Ghimbirul

Este recunoscut ca imunostimulant și antioxidant. Ceaiul de ghimbir decongestioneaza caile respiratorii si are efecte anti-inflamatorii.

 

Recomandarea noastră printre altele este şi ceaiul PureMe >>

 

  

 

Citricele

Portocalele, grepfruitul, lămâile, clementinele, orice îți pică în mână, profită de ocazie, deoarece vitamina C conținut în aceste fructe te vor ajută să treci peste orice răceala.

Ardeiul iute

Nas înfundat? Cu un singur ardei iute vei reuși să respiri din nou, deoarece acesta decongestionează căile respiratorii.

Broccoli

Cel mai bun mod de a profita de beneficile acestui aliment este de a-l consuma cât mai crud și cât mai puțin preparat.

Ciupercile

Seleniu, Vitamina B2 si B3. Surse de antioxidanți naturali.

Varza

Dintre toate alimentele românești, varza este alimentul cu cele mai multe calități tămăduitoare. Consumată atât în stare crudă, murată sau fiartă este la fel de sănătoasă.

Migdale

Ușor de transportat și de păstrat, migdalele sunt preferate printre grăsimile „bune”, oferind proteine și un bun sistem cardiovascular.

Nuci

Omega 3, fibre și Vitamina E. Digestia, pielea și inima îți sunt pe mâini bune cu nucile românești. 

← Înapoi la blog