Contactează-ne la: 312295205

Blog

Vara este aici! De ce mă simt umflată ca un balon?

Exact în vară, când sentimentul de libertate și căldură îţi întâlneşte picioarele, gambele, chiar şi o parte din burtică, biologia nu este de ajutor. Picioarele se umflă ca niște baloane, sandalele devin prea strâmte, aripioarele de pe coapse cresc în volum la prima băutură de seară. De ce vara aduce zilele rele de umflare și ce se poate face? Există patru reguli foarte simple.

 

Desigur, umflarea ne poate cauza probleme chiar și în timpul iernii. Dar, în timpul verii se multiplică. De ce? Căldura duce la dilatare, ca o încercare de a combate căldura şi acest lucru poate duce la umflare. Celălalt motiv este lipsa de activitate fizică.

 

Regula # 1

Apă, apă și din nou apă! Ajută rinichii să funcționeze și reglează digestia. Mai ales în timpul verii, ziua trebuie să înceapă și să se termine cu un pahar de apă. Nu e bine sa bei Coca Cola sau sucuri dulci. Bea multă apă şi ceaiuri din plante, chiar şi reci. Există unele plante aromatice, care sunt recomandate ca anti-umflare: castan, hamei, chimen dulce, mesteacăn, păpădie, pir, lămâie. Aceste ingrediente le poţi găsi şi în ceaiul nostru Daily Kick & Sleep Tight.

 

Regula # 2

Reducerea aportului de sare, care rol în retenția apei. Necesarul noastru este de 5,3 g/zi, dar de obicei, consumăm chiar și 11 g. Nu este dificil să asimilăm prea multă sare, deoarece se găseşte în aproape toate produsele alimentare, chiar și în cele pe care nu le-am bănuit niciodată. Alimentele care conțin o cantitate mare de sare sunt cârnați, snacks-uri, nuci, brânzeturi ...

 

Regula # 3

Mai multă mișcare. Mişcarea crește fluxul de sânge și alte fluide din corp. Umflarea este înrăutățită de un stil de viață sedentar. Noaptea poți încerca să îţi aşezi o pernă sub picioare, astfel încât să ajuti fluidele de scurgere.

 

Regula # 4

Consumă mai multe fructe și legume de sezon, care conțin până la 90% apă (castraveți, pepene verde, roșii, căpșuni ...) și alege alimente mai puţin bogate în grăsimi și proteine: peștele.

← Înapoi la blog