Contactează-ne la: 312295205

Blog

DIETĂ FĂRĂ ANTRENAMENT? Nu, mulțumesc!

Știm că pentru a pierde în greutate, avem nevoie exerciții fizice. Corpurile noastre sunt făcute pentru mișcare și ne răsplătește de fiecare dată când am pus în mișcare un pic mai mult inimile noastre.

Am pregătit un plan de mişcare pentru tine. Dar efectele exercițiului nu vor fi resimțite peste noapte, dar este posibil ca muşchii tăi vor fi tonifiaţi deja în 10 zile. Primul lucru pe care îl vei observa este un nou impuls, mai mult optimism și o doză mai mare de energie.


Antrenamentul Tabata


Tabata este un antrenament la intervale, deja cunoscut de 15 ani pentru antrenarea sportivilor. Acum, acest tip de formare a devenit, de asemenea, popular printre oameni ca noi. Tabata este o formă de antrenament, în care activitatea de timp și de odihnă sunt atent stabilite și trebuie strict respectate.


Profesorul japonez, Izumi Tabata, a publicat un studiu în 1996 cu privire la efectul de antrenament de mare intensitate, la intervale (care a fost numit mai târziu Tabata), demonstrând rezultate incredibile. Antrenorul personal polonez Łukasz Bort explică: „TABATA stimulează în mod eficient metabolismul: întreg efortul depus va utiliza tot glicogenul din mușchi și grăsimea se va topi chiar și după exercițiu. TABATA este cea mai bună alegere în cazul în care pierderea în greutate este prioritară!"

Astfel, glucoza din organism va fi utilizată mai repede, iar organismul va începe să ardă mai multă grăsime.



Unde și cum?


Un alt avantaj este acela că antrenamentul Tabata îl poți face oriunde. De ce ai nevoie? Doar saltea pentru exerciții / saltea de yoga, cronometru, greutăți, prosop şi apă. Înainte de a începe, fă o încălzire a muşchiilor.


Programul de antrenament este format din 10 exerciții, împărțit la rândul lor 4 sesiuni. Fiecare sesiune este formată din 3 exerciții. Fiecare exerciţiu durează 20 de secunde și este urmat de o pauză de 10 secunde, după care urmează următorul exercițiu. Acest lucru trebuie repetat de 4 ori. O sesiune durează patru minute. După ce ați terminat o sesiune, puteți lua o pauză de un minut, apoi continuați cu sesiunea următoare. Repetaţi exerciţiul de trei ori pe săptămână.


Pentru rezultate excelente comandă Programul Slim TeaTox. Trimite mail către info@tummytox.ro și vei primi și ghidul care conține planul de mişcare dar şi reţete delicioase şi sănătoase. Pentru că ştim că avem nevoie de toate astea pentru un stil de viaţă mai bun.

 

← Înapoi la blog